Ja tinc noves mosques!!

Ara fa uns dies van sortir les primeres drosophiles, les filles dels meus creuaments!
Tinc 4 flascons amb mosques filles. (Vaig fer 5, però com explico a l'entrada anterior, en un dels flascons les mosques es van ofegar...)

En el primer flascó: Femelles vestigial x Mascle ebony. He comptat de moment 51 femelles vestigial i 46 mascles vestigial. Això em fa pensar que el gen ebony és recesiu i que a la F2 tornarà a sortir en una proporció de 1:3.

En el segon flascó: Femelles sepia x Macles salvatges. De moment només he comptat 4 femelles perquè tinc un problema, no sé si són totes salvatges o sepia... hauré de continuar mirant el color i comparar-les.

En el tercer flascó: Femelles salvatge x Mascle white. De moment he comptat 44 femelles salvatge i 32 mascle salvatge. Igual que al primer flascó, crec que en la F2 sortirà la soca white.

I finalment, en el quart flascó: Femelles white x Mascles vestigial. De moment he comptat 5 femelles white, 14 mascles white, i una cosa que no m'esperava! 25 femelles salvatge i 3 mascles salvatge. Això demostra el que vaig estar llegint mentre feia la recerca teórica, vaig trobar una web on em deia que hi havia mutants de drosophila, però que poc a poc anaven disminuint el nombre per la sel·lecció natural de Dawin!

Ara continuo comptant totes les mosques que van neixent i he fet les les F2 d'aquelles que em van sortir.
He fet 3 flascons més:
En el primer flascó he fet la F2 de Femelles i Mascles vestigials (la P1 era mascles ebony x femelles vestigial)

En el segon flascó he fet la F2 de Femelles i Mascles white (la P1 era mascles vestigial x femelles white)

En el primer tercer he fet la F2 de Femelles i Mascles salvatge (la P1 era mascles white x femelles salvatge)

Doncs això és tot, continuo comptant mosques i d'aquí a poc faré la taula de les proporcions de la F2.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada